Raaace!

Igår va det en rätt intensiv dag trots att jag egentligen inte gjorde så mycket men jag vart trött psykiskt,,,
vad gjorde jag då??
Jo jag skullepå träningstävling med sojan på Täby galopp, det var riktigt härligt att vara tillbaka på galoppen och många minnen väcktes va bara lite konstigt att vara där med sojan. Hon kändes riktigt pigg på framridningen men sen tog energin slut lite när vi skrittade runt i ledvolten, sen när vi skulle ut på banan fick hon lite mer energi igen men banan var tuuuuung... och sen när själva racet skulle gå så fattade hon inte vad hon skulle göra så vi hamnade efter i starten och då fick vi massor av sprut på oss och de tyckte hon inte om... men sen jävlar piggnade hon till när vi gick av banan så tror hon fattade då vad hon skulle göra så nästa gång kan de nog bli lite mer race!! :D
 
Hade faktiskt säkerthetsväst på mig för ovanlighetensskull!
 
vi på galoppen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0