Sjukstuga och 1 mars!

Jag trodde jag hade lyckats klarat mig ifrån alla förkylningar, influensor, magsjukor å fan vet allt som har gått dom senaste månaderna... men INTE i onsdags när jag var påväg till jobbet small det till :(
Så mår inte direkt toppen men har jobbat på iallafall eftersom de blir kris där om jag inte går dit... Börjar väll må lite bättre men de bittraste e ändå att jag inte kan träna.. hahah ja jag har blivit helt knäpp men träningen är mitt liv nu!!!
 
Det ja kan glädja mig åt är att det är 1 mars idag och vi är ännu närmare varm vår och SOMMAREN och inte minst det mest spännande det här året
 
att bella ska få sitt fööööl :) ååhh jag kommer bo ute i stallet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0