Stiftelsen!

Ja som vanligt är det träning som står överst på min lista vad jag gör nu för tiden :) var på ett grymt boxpass i tisdags och eftersom jag redan hade tränat magen i två dagar innan kan jag säga att den tog stryk :) och jag har faktiskt för ovanlighetensskull träningsvärk idag två dagar senare!!!! Me like ;P 
 
I tisdags var jag ledig så det första jag gjorde på morgonen var att jag åkte ut till hästarna och red ett fyspass på den stora damen :) en gång hängde jag riktigt löst mitt ute i skogen när hon bestämde sig att en snö hög var totalt livsfarlig.... och slängde sig rätt ut åt andra hållet...
Men annars gick det bra och in kom vi hela och på en rätt bra tid :)
Vi ska nämligen tävla i ridhästgalopp på täby på söndag så behöver få upp flåset på både henne och mig!
 
Sen åkte jag och träffade Linda i centrum så vi tog en mysig lunch och snackade innan jag fick för mig att ta hål i mitt öra som jag har tänkt på sen jag tog dom andra hålen så de slutade med att vi gick och tog varsitt hål i örat (högre upp) slänger upp bild när jag har tagit kort på det!
 
Igår när jag kom till jobbet så hade vi fått in en massagestol!!! Tog inte många sek innan jag satt i den :) å det va ju så gryyyyymt skönt :) masserade mina muskler som var trötta efter träningen!
 
Min nya kompis heeeelt klart!!
 
Men nu är det dags att ja rör på mig så jag hinner med allt som ska göras idag!
Gymmet först sen hästarna och ikväll blir det STIFTELSEN på Katalin :D wohoho
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0