Tbx

åkte på en härlig förkylning..... men nu har jag bestämt mig att jag är frisk.
I fredags när jag åkte till stallet mådde jag sådär men bestämde mig ändå för att åka dit och de va ett roligt pass hade slöaste hästen så fick jobba ordentligt...!!! Men samtidigt kunde jag utnyttja att vvi hade just gympa pass den dagen för jag kunde med trygghet släppa tyglarna och stigbyglarna och göra alla övingar och dessutom överdrev jag totalt :D vi skulla röra på armarna och bena och då började jag paddla å tramsa mig massor :D hehe
 
JAG gjorde även en kaptensvädning :)
 
lyckades med nöd och näppe hålla mig från träningen igår men idag var jag där efter fleeeeera dagars tråkig ofrivillig vila.... så härligt att vara tillbaka och nu mår jag bra igen när jag kan träna :D:D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0