Sovmorgon till 05,15

Idag var jag ledig och efter två arbetspass där jag hade börjat 7 tyckte jag att det skulle bli skönt och få en sovmorgon men den sovmorgonen slutade med att jag gick upp tidigare jämfört med dom andra två dagarna.... fick åka och släppa ut hästarna ist för att sova! Men det är lite skönt att komma dit på morgonen och få allt gjort tidigt! Så hann släppa ut hästarna fixa mat och vatten i två hagar, samt mocka 3 boxar och fixa mat och vatten i 3 boxar + rida 1 häst innan jag annars skulle ha gått upp... Så kände mig lite lätt trött när jag kom hem så la mig på en filt i gräset på tomten och halvsov i 1 1/5h :)
 
Indi måste vänja sig vid att ha grimma, inte det roligaste hon vet... och dessutom är den fortfarande för stor... :( men hon är ju sååå sjukt söt <3<3 1 vecka gammal idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0