Stor förbättring!

Såklart spenderar jag mycket tid i stallet med söt Indi och bästa mamman :) fast igår vart jag lagom glad på dom två när de inte ville gå in från hagen.. kan säga att det är inte lätt att försöka få på en grimma på ett föl i hagen när hon inte vill..... men tillslut gick det iallafall!!!
 
Idag har jag faktiskt vart och tränat! Körde ett cyklepass och fick lite special ifall jag ville men jag testade att köra som alla andra och det gick super bra :) kör med pulsband och fick sen hem resultat av träningen och fick stor förbättring från förra passet så det känns riktigt bra!! Nu är jag igång igen, Fullt ös medvetslös!!
 
trööööööött :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0