2 månader kvar....

Jag har redan börjat nedräkningen och tyvärr är det itne för något positivt eller jo i längden är det väll positivt, jag har ju i 6år haft problem mer eller mindre med mitt öra som har gjort riktigt ont i vissa perioder....
Nu verkar de som om dom äntligen har kommit fram till vad problemet är och för att göra något åt det så måste det bli en operation så den 15 januari ligger jag nedsövd på operationsbordet inne på KS och doktorn kommer skära upp bakom mitt öra och gå in där och typ flytta nått ben å nåt sånt.... (nej jag lyssnade inte jätte mkt..... ) tycker allt är så stört jobbigt när det gäller det här...! Men är glad att jag slipper göra det innan eller runt julen, nu kan jag iallafall njuta av allt runt jul och nyår i lugn och ro och sen tar vi tag i operationen 15 januari 2014..!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0