250 Burpees

Idag var det dags för det magiska passet
250 Burpees.
Jag verkligen avskyr burpees de är så stört jobbigt å pulsen går igång rätt snabbt och det tar på hela kroppen..! Men just bara för att jag hatar dom så var jag tvungen att anta utmaningen. Jag gjorde den i våras och kände att jag var tvungen att köra och satsa på en bättre tid...!!
Jag är lite besviken då jag hade satsat på att klara mig under 25 minuter... men jag fick 26,23.... bättre tid än sist som var 28 så är nöjd över det men missnöjd över att jag inte kom under mitt mål :( men men de e bara å satsa ännu mer till nästa gång det är dags typ i vår ;-)
Jag firade iallafall att jag lyckades med att boka mig på Tough viking iår igen :D woooop woooop nu finns det ingen återvändo 30 augusti 2014 står jag på startlinjen för ett 15km långt lopp!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0