3 Pass på en dag! :)

Idag råkade de visst bli tre träningspass, hoppsan :P
Började morgonen tidigt med ett pass 6,30 men kände mig ändå pigg och stark på det passet trots att det var tidigt och en amrap så då är det bara att kötta på...!
 
Sen efter jobbet åkte jag på ett trx pass som vi kommunanställda får gå på, gick med två arbetskamrater och det var riktigt roligt och jag tog ut mig rätt bra på de passet :D
 
Efter va jag lite trött med det var bara att ladda om inför teknikpasset med boxjump. Jag har ju aldrig gillat boxjump och tycker att det är mentalt jobbigt och får jätte mkt hjärnspöken som säger att jag inte klarar det... men idag så va dom helt borta, kanske va för att vi körde så mycket teknik innan som gjorde att det kändes så enkelt och bra. Wohhhoo så skönt att en mentalspärr är borta så nu ska de nötas mer med boxjump att t o m 60 cm kändes bra och enkelt va heeeelt underbart!! :D
 
Nu e jag lite trött i kroppen och ska bara sitta i soffan och titta på tv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0