Crossfit 6,30!!

Jag är verkligen ingen morgonmänniska å att få sova är verkligen bland det bästa som finns... Men jag har några veckor lyckats pina mig upp tidigt för att gå på spinningen 06,30 på onsdagar. from idag har dom lagt in ett crossfitpass 6,30 på tisdagar så då var jag ju bara tvungen att testa de och se ifall jag orkade palla mig upp så tidigt och köra crossfit och det gick faktiskt riktigt lätt att ta sig upp ur sängen och iväg till gymmet :D Själva passet som var ett styrkepass gick också det bra :D körde iofs inte maxvikt utan satsade mer på att sätta tekniken helt men såklart att när jag tror att jag har gjort allt rätt så kommer instruktören å påpekar nåt iallafall..... Men men de e väll så man blir bättre!
Dagens frukost efter cf passet sjuuuuukt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0