Minus på vågen

Att allt kan kännas så himla mycket lättare och roligare i livet bara för att det stog ett minus på vågen imorse är ju heeeelt sjukt!!
 
Har ändrat kosten å tycker ändå att det inte har hänt så mycket i vikten förutom första veckan då jag rasade 2kg direkt men sen har det stått lite still..... och direkt så blir det tråkigt och jag tappar suget men fortsätter ändå.
Idag hade jag bestämt att äta maten vi får på jobbet å i vanliga fall har jag med mig matlåda... men blev lite fundersam om jag verkligen ska äta skolmaten idag när vågen visade bra.... men jag SKA iallafall äta skolmaten då det är första risgrynsgröten som kommer för iår och den brukar vara god! Inte lika god som mammas men iallafall god så jag ska unna mig det idag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0