Tabata this

Har kollat på Gunde svan som utmanade Malin baryard, det var kul att gunde insåg att det inte var så lätt som alla tror att det är och att en häst har en egen vilja tillskillnad från som han tog upp som exempel han skidor dom är så man gör dom men inte alltid en häst är så! 
De här trollet är ett typiskt exempel på att en häst lever sitt eget liv å gillar att busa men de är därför jag gillar henne så mycket :D
 
idag har jag såklart även tränat å kört crossfit ett riktigt grisigt benchmark pass:

Benchmark: Tabata this 20sek arbete 10 sek vila och 8 rundor av de på varje övning och 1 min vila mellan varje. Mitt resultat:

Squats: 114

Pushups: 61

Pullups: 64

Situps: 78

Burpees: 36

Totala reps: 353

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0