tävla i crossfit

Vet att det var ett tag sen jag skrev här men det är för att det snurrar så sjukt mycket i mitt liv just nu, jag har slutat äta maten på jobbet och tar istället med mig matlådor som är noga vägda och uppmätta med mat då jag känner att det är dags att verkligen satsa på det här med maten och vikten! Jag ska ner i vikt så att jag kan förbättra mina resultat i crossfiten och byta fettet mot muskler istället!!!
 
I helgen så var det crossfittävlingar i norrtälje och tyvärr så kunde jag inte åka dit..... men jag har sett bilder ifrån det och de ser så sjukt kul ut och på nått sätt så blir jag sjukt laddad och sugen!! Jag vill också va så stark å duktig att jag kan tävla!!! Ett önskemål är att jag om 1 år är så fit for fight att jag också kan tävla då....!! Vi får se om de går att uppnå eller inte men jag håller tummarna på de!!!
 
sjuuuukt dålig bild men dom här musklerna som knappt syns ska bli synliga!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0