Arm muskler

Finns det något snyggare än vältränade snygga armmuskler?
Armmuskler och en rygg med synliga ryggmuskler är bland annat mål med min träning!
Så i tisdag där när ja körde pt passet så var det ju massor med armar och efter det har jag faktiskt fortfarande lite träningsvärk i armarna trots att det är fredag idag...! Men man ska ju träna bort träningsvärken, plus att man måste ju träna dom massa och tungt om dom ska växa och bli större så idag vart det ett pass nere i gymmet med MASSA armövningar, så nu är jag sådär lagom slut i armarna igen :)
Avslutade hela träningspasset med en magövning och nu kan jag knappt hosta för att den känns så mkt i magen.
Så de lär bli en bra ridlektion helt skakig i armarna och en totalt död mage :P
 
Synd att musklerna e som snyggast när man precis tränar dom och vi som inte får fota på gymmet :( så därför blir de ingen bild här....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0