Benchmark BARBARA

Kvällens pass bestod av en Benchmark alltså när exakt samma pass kommer var 6 vecka eller nåt sånt....?
Idag var det barabara som är heeemsk den består av 700!! Reps
 
Barbara:
20 Pullups
30 Pushups
40 Situps
50 Squats
 
Det var riktigt tuuungt och kändes t o m jobbigt att göra enkla situps...
Men jag genomförde det och klarade mitt mål att komma under 40 min, tiden blev 37,20 och sist vart den 41,43 så jag borde ju vara riktigt nöjd och studsa därifrån men ändå kände jag ingen glädje :( Men det är bara att inse att jag har haft ett grymt flow den här veckan och de va säkert därör som de kändes så jobbigt att det var tungt idag... Men de e bara å köra vidare och satsa på ännu bättre tid nästa gång!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0