Hej armar

Idag var det ett pt pass som stod på schemat.
Jag hade ett önskemål om att vi skulle köra mycket armar och överkropp samt sånna övningar som jag lätt kan köra i gymmet när jag är där.
Så det vart en hel del, kommer knappt ihåg hälften :P hehe jo men de gör jag.
Men de bästa av hela passet var nog ändå när jag satt på golvet och drog i en av maskinerna så att lats och biceps fick jobba och då skulle han såklart bråka lite och lägga på mer vikt iform av kroppsvikt så först tryckte han lite med händerna och sen fötterna och sista repsen så säger han "ja nu sitter jag här" haha :) ja de e ju tur att man kan ha lite kul på träningspassen också! :D
Men jag kan säga att det känns i armarna redan nu, fick knappt av mig linnet när jag skulle in i duschen så blir spännande att se hur dom mår imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0