21 september!!

Idag var det ett gymnastik metcon pass och de tog bra och pulsen steg snabbt!
Passet var
20 Burpees
20 Pullups
30 Pushups
30 Situps
40 Squats
40 Tuckjumps
180 Mountain climbers
 
Ja ni ser ju de är ingen styrka förutom kroppstyngds övningar och mycket pulshöjande övningar...!!
Roligt pass men jag tappade räkningen på 180 mountain climbers.... så manglade på massor den tiden som var kvar av passet, hehe de va för ansträngande att räkna ända till 180 när man var trött i kroppen :P
 
sen åkte jag ut till stallet och red en hopplektion ute i t-shirt och det var riktigt varmt!! Helt underbart att det är så här varmt i slutet på september får gärna fortsätta vara så om jag får välja!! Själva hoppningen gick super bra det var trav bommar och sen ett hopp direkt efter och det är precis sånt jag hatar tänker för mkt och bella blir så sjukt snabbt i fötterna... så då brukar de inte bli så bra... Men de klarade vi galant och sen nästa övning var studs och just eftersom hon blir så sjukt snabb i benen så brukar inte studsen heller bli så bra... Men även dom gick bra idag :D :D så åkte från stallet med ett jättestort leende på läpparna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0