78 X 2 reps

Idag blev det äntligen träning igen, förra veckan vart de dåligt med träning :(
Dels pågrund av förkylningen så blev det att ta det lite lugnt och sen så vart de struligt me ett pass jag skulle gå på och sen vare massa sånt... men det kanske var bra att ha en lite lugnare dels för förkylningen och sen motivationen. Är så sjuuuuukt laddad på att träna nu!!
 
Idag var det ett Metcon pass, hade ett par nya handskar som jag testade, dom var grymt bra fick mkt bättre grepp mot tidigare och dom går även upp en bit på handleden så förhoppningsvis slipper jag få ont i handleden när ja kör tyngre sen när jag använder dom handskarna :D
Passet innehöll idag Pushups och Pullups
Pushups i nedåtgående reps

12-11-10-9-08-7-6-5-4-3-2-1

och pullupsen var tvärtom med stigande reps

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12

Så det vart 78 stycken reps av varje övning!!

Det kändes i händerna av greppet på pullupsen och i armarna!!!! Men så skönt å jag är så taggad så nu är det bara att köra ända in i kaklet!!! :D

 Handskarna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0