IFORMLOPPET 2013

Idag var det dags för Iformloppet, har sprungit det några gånger tidigare, lite skönt att ha ett lopp på hösten och träna till....
Nu är det ju bara så att jag inte direkt har tränat något till de här loppet.... Inte sprungit 1 meter sen Tough viking.
Plus att jag har ju en förkylning som inte riktigt vill släppa..... samt att löpning är inte min favorit gren, jag blir lat och känner efter samt att jag tycker det är tråkigt!!
Så sprang 1 km och sen vid typ 1,5 fick jag sån jävla håll, höll nästan på å bryta ihop kändes som om någon tryckte in en kniv i magen på mig... så gick några meter men sen kom min kusin ikapp mig och drog med mig så resten av biten drog vi varandra så då gick det bra :):) sen utnyttjade jag mina långa ben och drog ifrån henne sista biten :D så jag kom först imål av vårt lag, som bestod av kusiner och mostrar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0