Söndagsmys

Shit va skönt det var att sova och vakna av sig själv av att solen lyste in från andra rummet och att man var utvilad.
Sen tog jag det lugnt på morgonen och städade och fixade lite i rummet. Sen bestämde jag och jenny att vi behövde hitta på något så vi tog och åkte till åkersberga där dom tydligen har en växtförsäljning med en restaurang del så där satt vi och tog en sen lunch :) 
Blev en bakad potatis med skagenröra riktigt mumsigt :)
 
Sen har jag vart hemma och bara tagit det lugnt var inbokad på ett cf pass men avbokade mig eftersom det var ett benchmark och jag kände att förkylningen gör så att jag inte kan trycka på och ösa ordentligt så därför kändes det som om det var bättre att vara hemma och försöka bli av med skiten helt och köra cf passet imorgon istället!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0