Underbar dag!!

Ni tror säkert att jag har glömt er men det har jag inte..! Däremot har förkylningen gjort att jag inte har tränat så mycket utan jag har tagit det lugnt och bara vart i stallet!
 
Igår så hade vi hopplektion på ridskolan och jag fick min favorit, var en lugn hopplektion men den gick jätte bra och det kändes som en riktigt härlig hoppning, helt okomplicerad så härlig känsla, trots att det var fredagen den 13.. ;-)
 
Började dagen idag med ett härligt crossfitpass, kände mig lite trött och stel men sen när jag hade kommit igång kändes de riktigt bra var ett styrke pass med
2 Deadlift
1 Clean
2 PushJerk
Allt skulle göras i en följd utan att släppa stången mellan för att det skulle räknas som 1 repetition!
Vi skulle göra 10 eller mer men inte fullt på 100% utan lägga oss runt från 60-90% i en stege.
Jag började på 31kg och slutade på 46kg känns jätteskönt att vara över 40kg som har varit lite av ett stopp att lägga på mer vikt på klasserna.. men nu så!! :D
 
Sen åkte jag ut till stallet och eftersom hoppningen igår kändes så bra så, va jag lite sugen på att testa och hoppa med bella som inte hoppat på ca 1 år eftersom hon har varit dräktig och alt sånt, plus att hon inte är den enklaste att hoppa, då hon inte har den bästa tekniken i hoppningen. Det var kanske inte dom snyggaste hoppen och de blev lite breda hopp ibland och sen gick det kanske inte alltid så lugnt utan mer fullt ös :D:D Hehehe men det var super roligt och gick jätte bra!!! Så nu ska de hoppas mera mera :D:D wiiiiee
 
Bästa Bella <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0