X-fit och hästkörning

Trots att jag inte mådde så bra igår så, bestämde jag att att ifall jag mådde OK idag när klockan ringde så skulle jag åka till gymmet och köra crossfitpasset som jag var inbokad på. 
Åkte till gymmet och körde passet som var ett gymnastik.. gillar inte de passen vanligen heller å just därför behöver jag ju gå på dom! Men kände att de var jobbigare att andas och att det vart puls redan utan att göra något typ...
Sen blir jag så grymt less på mig själv att jag är så jävla rädd för att tappa greppet hela tiden :( har ju iofs en andledning till att vara rädd efter att jag tappade greppet och föll.. 
Passet var iaf:
Emotm 5 Min:
2 st av va de nu hette... som iallafall innebar
1 Burpee
1 Pullup
1 Toes to bar
så dom tre övningarna i följd x 2 varje minut i 5 minuter.
 
Sen vart det även en Amrap i 10 min med samma tre övningar som innan men nu en ökande stege under de 10 minuterna..
 
 
Sen tog jag och åkte till stallet, skönt och göra nåt man vet vad man gör och kan fullt ut!! :)
Först red vi en tur i skogen.. å kan säga att sojan gjorde lite som hon ville där... gasade och bromsade när hon tyckte hon skulle göra de :P Men kul var det iallafall för med oss hade vi även jenny som testade nya vagnen på bella! Det gick jätte bra. Så när vi kom tillbaka till stallet så fick jag prova att köra. Det var jätte roligt och Bella är helt klart bäst gör de man ber henne om :D Så det var så skojj så nu vill jag ut och köra mera mera mera :D :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0