SJUUK :(

image10bild från google.

Åhhh asså finns det typ något värre än att vara sjuk, förkylning är väl någorlunda ok men när man mår illa å så de är inte kul. imorse tillbringade jag typ hela morgonen på toaletten (mys, eller inte) eller ja snarare jag satt på badrums golvet för jag hade ingen ork att resa mig, eller så när jag försökte blev det helt svart för ögonen. det tog typ tio minuter att resa sig......... men nu börjar jag må bättre :D yeahhhh.

men jag stannar hemma imorgon så jag blir helt frisk och inte smittar ner någon annan.  Fast en sak med att må illa är att då äter man inget och äter man inget går man ner i vikt :D yeaaahhhh ibland får man se det possitivt :P

haha jag hade lite sms terrro med Saruw också förlåt, jag lämnade dig ensam på dramat men du verkar ju ha överlevt det.:)

ja, ni får väl njuta av lugnet medans jag är borta.

åhhh en sak jag läste idag på maddies bdb som jag blev lite glad över var att saruw hade kommenterat en bild, där det står att Emilia ska sluta.

Saruws kommentar
:

och liksom... ska inte Tess få vara polle längre. man kommer ju sakna när dom dundrar in asgarvandes på lektionerna!!

hahah de tyckte jag va lite mys :D

jag saknar M1C

sjukliga pussar och kramar sändes :D

Kommentarer
Postat av: mulin

Vad tycker du, egentligen, om programmet Top Model på trean? Tyck till i mitt senaste blogginlägg!

Krya på dig!

2008-04-09 @ 22:23:23
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: Sara

Mew polle då, inte nice :/ det började ju på toan för min del också när jag var sjuk sådär länge :S !
shit!
men det är ju bra att du börjar må bättre :)
ja, jag tycker du allt ska få vara hennes polle tills vi tar studenten ÅTMINSTONE :O :P
jaaarå, tare chill jag överlevde inget att oroa sig för. är man sjuk så är man sjuk :) en kryapådigkram

2008-04-09 @ 23:06:50
URL: http://decoy.blogg.se
Postat av: Maluuw

Bli frisk!!
Krya på dig!!

2008-04-10 @ 00:17:16
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: Therese

naaaw vilka söta kommentarer :D

2008-04-10 @ 09:45:38
URL: http://tessanhopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0